sponser

Sunday, January 27, 2013

Meizitang

salam ni dulu aku makan acai berry ni but now setia pd herbalife..memandangkan aku ramai kaki dropship n agent dry sabah, serawak, kL.n gombak  ,,so aku teruskn jua amik dry suppliar Direct China ,sbb tu aku jual murah2 malas nk makap banyak2 ....janji lepas beli shawl Rediuside Hakak 
sila sila sp nk bleh beli borong or beli 1 harga borong ek,pasti ORIGINAL

SORY HAAKAK DH MALS NK LAYAN MANYAK SOALAN KENAPA MURAH SANGAT???? KENAPA MURAH SANGAT???X ORI KE ?X ORI KE.??
LEMAS PEYUT AKAK ,DH CKP DH AMIK DIRECT SUPPLIAR CHINA DEGIL!!!!

Jom kurus dgn Meiztang pil diet berkesan!

Kapsul herba pelangsing Meizitang dihasilkan dari pelbagai jenis tumbuh-tumbuhan semulajadi yang berfungsi untuk melangsing dan mengekalkan bentuk badan yang ramping. Tumbuh-tumbuhan ini diekstrak mengunakan teknologi moden yang terkini. Berikut adalah teori bagaimana Meizitang berfungsi:

Mengawal aktiviti enzim didalam perut dan usus supaya lemak berlebihan didalam makanan yang diambil tidak diserap kedalam badan. Kesan ini dilihat pada air besar yang berminyak, bererti seseorang boleh mengeluarkan lemak dengan jumlah yang sama seperti yang telah dimakan.

Meningkatkan kadar metabolisma dan nisbah asas metabolisma lemak seseorang, dimana secara tidak lansung meningkat pengunaan tenaga didalam badan. Lemak yang terdapat didalam badan akan tercerai menjadi haba, karbon dioksida dan air. Kapsul herba Meizitang bukan sahaja mengurangkan lemak berlebihan, tetapi sebagai suplemen kepada beberapa jenis asid amino dan zat galian seperti besi, fosforus, kalsium, potassium dan zink. Pada masa yang sama, Meizitang mengaktifkan sel-sel badan untuk membantu keseimbangan mikrosirkulasi tubuh serta meneutralkan elemen-eleman yang bersifat toksik didalam badan. Oleh itu Meizitang memiliki fungsi pelangsingan yang unik, penghapus toksik dan fungsi pengawalan lemak.

Komposisi Meizitang:
XianXian Cao
Job's tears
Artemisia Dracunculus
Bamboo Shoot
Psyllium Husk
Lotus Leaf
Vegetation Oil
Capsule shell
Apa saja kegunaan tanaman herbal diatas?
XianXian Cao (Tanaman ubat tradisional Cina), sejak zaman dahulu digunakan oleh masyarakat Tiongkok untuk detox racun, dan untuk menghaluskan kulit. Tanaman ini juga berguna untuk mempercepat proses metabolisme tubuh dan melancarkan peredaran darah.

Job's tears adalah tanaman sejenis rumput yang mempunyai biji. Rumput ini sering diambil sebagai penurun panas dalam dan untuk perawatan kulit, kerana dapat membantu mengecilkan pori-pori, melembabkan serta mengurangi kedutan, sehingga setelah mengambil Meizitang, anda tidak perlu takut kulit anda berkedut akibat diet.

Artemisia Dracunculus berfungsi sebagai anti-alergi dan anti-infeksi.

Bamboo Shoot, tunas bambu atau yang sering disebut sebagai rebung, mempunyai kandungan serat yang tinggi, kaya akan nutrisi, dan mempunyai banyak manfaat. Bamboo Shoot dapat membantu menghancurkan timbunan racun yang ada di dalam tubuh yang berasal dari makanan yang kita makan, sehingga sering digunakan oleh masyarakat Cina sebagai detox. Selain itu, Bamboo Shoot juga sering digunakan sebagai obat anti-kanser, obat diet dan bahan dasar berbagai suplemen kecantikan.

Psyllium Husk, yang sering disebut juga dengan "Fiber Giant" karena 86% kandungan alaminya adalah serat, adalah bahan yang ajaib karena serat Psyllium Hush dapat memuai menjadi 40 kali lipat ketika diambil, sehingga menimbulkan rasa kenyang dalam waktu yang panjang, sehingga dapat membantu proses diet dengan menekan rasa lapar yang yang mengambilnya.

Lotus leaf atau daun teratai, adalah bahan dasar dari obat-obatan pelangsing China sejak jaman dahulu kala kerana mengandungi banyak asam seperti nuciferine, citric acid, malic acid, gluconic acid, oxalic acid, dan succinic acid alkaline. Asam Malic Acid tersebut terbukti sangat efektif untuk membakar dan menghancurkan timbunan lemak dalam tubuh.

Kapsul herba pelangsing Meizitang tidak sesuai bagi golongan:
1. Mempunyai penyakit jantung, darah tinggi dan penyakit stroke.
2. Ketagihan dadah, ubat atau alkohol.
3. Mempunyai masalah thyroid dan hati.
4. Wanita yang mengandung & menyusu
5. Berumur kurang dari 18 tahun dan melebihi 60 tahun.
6. Mengambil suplemen atau ubat-ubatan yang lain.

ARAHAN

Penggunaan

Satu kapsul untuk satu hari, sebelum atau selepas sarapan berserta 350-500 cc air.

Maklumat Keselamatan

* Hanya satu kapsul untuk setiap hari, jangan sekali-kali mengambil lebih dari dos yang dibenarkan.

* Jangan mengambil ubat ini jika sedang mengambil ubat/suplemen yang lain.

* Minum air secukupnya atau makan buah-buahan sekira terasa haus. (Kekurangan air didalam badan boleh mengurangkan paras glukosa didalam darah yang boleh mengakibatkan pening dan letih)

* Makan mengikut waktu (terutama sarapan atau makan tengahari). Adalah penting untuk mengekalkan makanan yang seimbang termasuk air kosong dan buah-buahan ketika mengambil Meizitang.

* Jangan meminum minuman beralkohol ketika mengambil Meizitang kerana ia boleh meneutralkan keberkesanan proses pelangsingan.

Harga
Rm 65 Utk 36 Biji sebulan
Agent dropship /pemborong sila email







No comments:

Post a Comment

sponser